Prison Break....asa a inceput


Si acum dupa 3 ani daca nu ma insel in fiecare joi la ora 22 imi suna alarma telefonului pusa pentu a-mi aminti ca incepe un nou episod din Prison Break...


Eram prin turneu in Spania cand plictisindu-ma de emisiunile "spaniolilor" tot butonand la telecomanda dau peste primul episod din "temporada 1" - Prison Break. Si desi de-abia intelegeam ce vorbesc ei pe-acolo, ca de... numai la noi nu se dubleaza filmele si bine ca nu, Michael and co. vorbeau in limba hispanica dar chiar si asa, desi nu as fi crezut pe-atunci a devenit prima serie la care m-am uitat si ma uit.


Si uite asa s-a ajuns la sezonul 4 si eu tot cu ochii mari stau si urmaresc fiecare episod in parte. Chiar daca la un moment dat ma saturasem sa vad cat o mai lungesc acum cand aflu ca mai sunt 4 episoade si gata se termina parca apar urme de regret :( .
Nici eu nu ma mai inteleg, ba se lungea si acum de ce se termina...off off.
De parca nu as sti ca totul are un inceput si un sfarsit...si acum inteleg: nu mi-a placut filmul doar pentru actorul principal (sa recunoaste ca e un dulce) mi-a placut povestea evadarea , asa mi-as dori si eu sa evadez din corpul meu...din lumea asta...

Comments