"Toata sala in picioare...."


A venit si ziua meciului, ca de obicei intarziem, reusim sa intram sa gasim si un loc cat mai in fata ca sa prind orice miscare.

Fluier. Incepe meciul, dupa cateva minute o accidentare...cum nu ma pricep, cetesc repede pe tricou Craciun de la CSU se cam loveste in frunte, n-am prins faza, dar se lasa cu sange, dar meciul continua. . .

Meciul a fost frumos, atmosfera din sala incendiara, normal ca a venit si victoria :) baietilor nostrii. Bravo baieti!

Pentru cei pasionati si mai in domeniu probabil au alta parere si mai multe de spus, mie una mi-a placut nu doar spectacolul de pe teren, dar si cel din tribune, frumos sa ai asa o galerie.

Dar baietiiii?????

Mda, frumosi, inalti ca neste brazi, falnici si pusi pe lupta....am cam vazut negru in fata ochilor, erau vreo cativa.....bine si la adversari asa ca am avut ce vedea.

Ramane stabilit mai mergem. Si am vazut foarte multi cunoscuti acolo :d.

Comments