Vine vine primavara


Am putea spune ca in sfarsit e primavara, pentru ca am intrat in luna martie, cam timid insa, vremea e foarte capricioasa, poate si pentru ca pana in 9 sunt babele....a mea e maine pe 3 martie, se spune ca in functie de cum e vremea in ziua respectia asa vei fi tot anul. Nu cred eu in de-astea dar maine e "babuta mea" si indiferent cum va fi eu am decretat ca anul acesta sa fie the best. Ca daca eu nu sunt optimista cine sa fie pentru mine, totusi astept sa vad maine cum va fi.

Ma asteptam ca primul martisor sa-l primesc de la tata, ca asa m-am obisnuit, in fiecare an el era primul...oare a uitat, sau sunt eu prea mare????

Azi la munca, ca in fiecare an baietii ne-au surprins cu martisoare sau flori, cam slabut as zice ca e criza, adica unii nici macar un martisor de 50 bani nu au adus....dar asta e.

Ce nu mi-a placut a fost discutia unora...."ai avzut ma ce martisoare de 2 lei a luat ala, hahahaha", pentru mine una gestu conteaza, nu valoarea materiala a unui obiect, ce urat si daca faci un gest ca trebuie si nu ca simti mai bine nu-l face.

Eu acum ma gandesc ce cadou sa-i iau mamei mele pe 8 martie, consider si sunt convinsa ca nu sunt singura ca mama fiinta cea mai draga nu merita doar o zi pe an, ci in fiecare zi sa fie ziua lor. Mai e pana pe 8 asa ca acum le doresc tuturor fetelor sa primeasca martisoare si sa se bucure de ghioceii care ne vestesc primavara.

Comments

  1. si baba mea e tot maine si vreau sa vad soarele pe cer :D

    ReplyDelete
  2. :), eu inca astept soarele....vai de el dc e mofturos

    ReplyDelete

Post a Comment