Nobody else

Toata viata am facut doar ce-am vrut, sa fie ceea ce ma caracterizeaza sau ceea ce-mi aud urechiusele tot timpul cand am o cearta cu mon pere. Hmmm stie el ce zice....
Daca am vrut ceva am obtinut, chiar daca urmarile nu au fost cele asteptate, chiar daca altii au avut de pierdut sau suferit - altii sau chiar eu.
Desi mi-am urmarit mereu scopul, fiind in mod clar si o mare egoista , nu sunt chiar mandra de asta, but this is me, am facut si o groaza de compromisuri. Sa nu mai spun ca tot timpul aveam tendinta sa fiu eu pe locul 2, am ales mereu ce e mai bine pentru cei din jur, dar asta a fost mereu alegerea mea. Nu si acum.

Oare ce s-a intamplat de nu mai sunt asa?
Cert e ca nu-mi pare rau de nimic si voi ramane mereu eu, chiar daca pe parcurs vor mai fi si schimbari. Omul cat traieste invata, nu o zi eu o ziceti tot voi.
Care voi? Voi cei care va ascundeti in spatele unei masti, voi cei care ne judecati pe noi ceilalti...dar v-ati gandit ca si voi sunteti sub lupa altora?
Oricum exista lucruri mai importante in viata...



P.s.Nu-s eu fan Michael Jackson dar melodia asta o ascult de cateva zile si-mi place foarte mult si chiar as vrea ceva mai bun pentru noi......


Comments