Ola ta lefta!!!!!!

Acum un an ma pregateam sa decolez spre Cipru, frumoasa aventura, frumoasa vacanta, just that....am ezitat mult pana am plecat, dar cu bune si rele a meritat.
Mi-am amintit ascultand melodia Se thelo de noptiile pierdute prin Ayia Napa - un fel de Ibiza a cipriotilor, nu pot sa descriu nici in cuvinte, nici prin poze nebunia de-acolo, merita traita pe propria piele.


Printre multe altele, m-am plimbat spre invidia fetelor cu masinuta de mai jos, un MG de prin 1958 toamna, cu pletele in vant, la 45 de grade, viteza nu prea mare ca saracuta nu mai putea.

Eeeeeeeee de sofer nu zic nimic ca era neinteresant la vremea aia (prietenii stiu de ce) imi pare rau ca pozele "compromitatoare" au ramas in Nicosia, asta e.
si sa nu uit de cel care mi-a furat inima, era atat de fierbinte dar atat de indiferent:(

si SeThelo varianta Kristine:

Comments