Welcome back

Orice lucru frumos tine putin, asa si concediul meu, dar nu ma plang in decembrie vine partea 2, plus ca am avut parte si de relaxare dar si de multa distractie.
Praga - Praha - Prague
Normal ca iar am plecat cu temele nefacute, pentru ca pe cine ne bazam  n-a mai venit, dar si asa a fost frumos, drumul lung 12 ore - 1080 km, obositor dar lipsit de peripetii la dus, la intoarcere un mic incident dar prea micut ca sa-l mentionez.
Hotelul - Corinthia Panorama - frumos dar nu stralucit pentru cele 4 stele ale lui, oricum noi am ales pachetul wellness asa ca piscina, jacuzzi si sauna incluse in pachet, la care mai adaugam si panorama - am fost cazati la etajul 23 din 24, isi merita toti banii si am iesit chiar ieftin. 
Din pacate nu am pozat aspiratorul ca asa arata uscatorul de par.......in rest toate bune si frumoase.
Orasul e superb, merita vizitat, indiferent de varsta, parerea mea. La capitolul infrastructura cehii stau foarte bine, lucru care noua ne lipseste cu desavarsire. Dar ce nu ne lipseste noua?!? Plus ca stiu sa-si promoveze turismul. Bravo lor ca pot.
Noi am ales ca mijloc de transport - tramvaiul, metroul, autobuzul si trenul - costul pachetului pe 5 zile era de 500 kc, echivalentul a 20 de euro toate circuland cu precizie si din 5 in 5 min. Pot sa afirm ca am vizitat intreg orasul de la centru pana la cartierele periferice. Daca noi in Sibiu avem un amarat de tramvai care circula o data pe zi???? acolo (evident e altceva) sunt mii de linii.
Sunt multe de povestit, dar mult mai frumos e sa-l vizitati live.....revin cu poze ca am facut destule - mai ales ca am avut timp sa hoinaresc prin oras pe care am ajuns sa-l cunosc foarte bine. Am vizitat si gradina zoologica dar un punct in minus -  nu au ursi -  decat 2 ursi polari, dar girafele m-au fascinat.
Revin cu poze dupa cum spuneam...acum trebuie sa ma pregatesc pentru ziua de maine .... back to work - nasol dupa 2 saptamani de leneveala.

Comments