Last (this) Christmas....melodia de azi

Pentru ca inca mai trebuie sa merg la scarbici (de ce nu stiu- am terminat tot ce aveam pe anul asta), pentru ca n-am cumparat cadouri pentru cei dragi, pentru ca de Craciun ar trebui sa pap si eu ceva desi cumparaturi si sa intru in bucatarie (suna interesant).....pentru toate astea si multe altele dispar din peisaj.
Am de facut insa o lista cu ce trebuia sa fac, ce am facut si ce voi face in viitor. Cert e ca imi doresc un Craciun si niste Sarbatori diferite de anu' trecut dar la fel de agitate....apropo mai vreau zapada multa multa multa....




p.s. multumiri baietilor pentru melodie, totusi eu am o varianta mai frumoasa dar o tin pentru mine:d

Comments

  1. Salutare,te invit sa iti inscrii blogul in directorul de bloguri 100 Ro,si vei primi un link pretios din partea noastra,care te va ajuta sa fii gasit mai usor de catre motorul de cautare Google.De asemenea blogul tau va fi promovat pe prima pagina timp de cateva ore.Bafta!

    ReplyDelete
  2. Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

    ReplyDelete

Post a Comment