Sofer pe timp de iarna


Conduci cu viteza redusa, maxim a 2-a, fara miscari bruste, frana de motor, sa pastrezi distanta fara de celelalte masini si sa aduci masina intreaga....cam astea au fost "sfaturile" primite ieri cand am luat masina sa ma plimb si eu prin oras pe timp de iarna. Cand zic plimbat ma refer la treaba prin oraselul nostru alb.
Toate bune si frumoase pana aici...dar cand se mergea doar cu 20-30 km/h sa mor nu alta.
Desi-s sofer de weekend sau soferul astora cu "darul bauturii" (hehehe) cand e vorba de viteza, place tare sa o calc am....in fine m-am conformat in momentul in care am simtit ca masinuta se cam misca de la fund, si ma gandeam eu ca miscari de dans ea nu prea stie.
M-au cam enervat idiotii din trafic dar na trebuie sa-i suporte si pe ei pamantul si la parcat a fost mai nasol ca pe trotuar zapada, pe marginea drumului la fel, noroc cu cei care au mai curatat in dreptul portilor, egal ca scria "ATENTIE GARAJ!!!!!!". Is descurcareata sau norocoasa.....
Partea naspa a lucrurilor a fost azi-dimi', masina plina de zapada, asa ca la munca daca ai vrut plimbare...am inghetat eu, dar noroc ca n-a inghetat masinutza sau parbrizu' ca era mai nasol....tastez de la scarbici => am ajuns nu ca asta ar conta dar masina e intreaga.

Inca 2-3 zile de lucru si "vine vacanta cu trenu din Franta...."

Comments