Incotro ?!?

Hopa topa...nu ma refer la locul de joaca al kinderilor ci la ceva ce tine doar de mine, asa m-am saturat de starea asta, de atitudinea mea, cand sunt in libera coborare cand o iau spre varful muntelui.
Azi zic ca e gata si maine o iau de la capat. Azi vreau sa vina vara si maine alerg prin zapada. Daca eu nu ma mai inteleg, sa mai am pretentii de la altii??????

Nope...am tot zis punct si de la capat, dar m-am mintit pe mine, singurica, de azi zic ce-o fi o fi...let's go.

where?!? e doar o necunoscuta, n-are rost sa fac planuri....

p.s. m-am apucat de "rasfoit" wowww ce mult mi-a lipsit, trebuie sa revin sa pove ce s-a mai intamplat cu viata mea....doar sa-mi fac putin timp...chiar daca-l citesc numai eu :))) vreau sa-mi amintesc peste ani ce-am facut, ce-am vazut, ce oameni am mai cunoscut...viata e roz :)

Comments