TV series - Spartacus


Din seria, ce mai vedem astazi - Spartacus.

Dupa seria Spartacus - Blood and Sand (2010), in care mi-am clatit ochii la ceva gladiatori, (mai ales cel din rolul principal - Andy Whitfield), producatorii revin cu seria nr.2 Spartacus- Gods of the Arena (2011), un singur lucru totusi - sunt trista ca Andy din motive de sanatate s-a retras din distributie.
Totusi am motive suficiente sa fac pauza de la seria Dexter (care dureaza din dec. 2010) si sa ma delectez cu gladiatori, sange, efecte speciale si Xena - greu m-am prins ca e si ea pe-acolo.
Serialul din cate am vazut pe HBO, a fost evaluat la +15 pentru violenta grafica, continut sexual si limbaj trivial, asa ca aia micii - noapte buna.

Pana acum s-au anuntat doar 6 episoade (subliniez doar) :)). Vizionare placuta si la mai multe. :))

Comments