Eurovision 2011

4-5 ani la rand am urmarit Eurovision-ul cu sufletul la gura. Castiga sau nu Ciprul :)).
Asta se intampla prin facultate, cand colegul nostru drag si scump Nikos, din Cipru, ne gatea papica buna numai de el si neamul lui stiute, dupa ce ma inebunea prin magazine sa nu cumpar nimic from Turcia, am povestit si de ce are legatura cu nenea turcu' cel rau, si ne obliga sa votam cu Cipru, indiferent de melodie. Ce mai conta, cu stomacul plin parca intelegeam si limba lor :)).

Mi-e dor de vremea aia, Nikossssssssss, miss you.
Asa ca azi votez, dar Cipru mai este in competitie?!?
Acum ma uit singura, cu popcorn-ul in stanga si cola in dreapta. Hai ca nu e rau, sa vedem cine castiga.

Daca n-aveti chef de lalaiala, nu uitat azi este Noaptea Muzeelor, asa ca grabiti-va sa vizitati ceva.
later edit. Blue - I can -  from UK is favoritii mei :d, ce ma mai dansuiam eu pe melodiile lor.

Comments