Scurte

Ce-am remarcat eu in scurta vizita pe taramul oltenesc:
- In centrul orasului Valcea, au aparut ca ciupercile dupa ploaie o groaza de sensuri giratorii, sa-ntelegem ca au si ei pe Johannis-ul lor;
- In oraselul Horezu si prin zona toate pensiunile indiferent de margarete au denumiri foarte originale si la obiect: Nicoleta (vreo 3 am numarat), Dana, Maria, Ioana...tu esti campioana (ups inca mi se trage de la cantec);
- La botez, la olteni, cu cat sunt mai multi preoti cu atat esti mai cool, nu si pentru micuta floare de lotus (je) care a suferit mai tarziu din cauza asta;
- La botez/cununie, la olteni, daca nu ai lautari si solista care sa behaie live, degeaba mai e bairam- nu si pentru mine ca am dormit chiar bine, eu si bebele cred ca am fost somnorosii acolo.
- Daca tot ajungeti la Horezu, opriti cateva minute sa admirati minunatiile facute de maeştrii olari, daca nu aveti timp, prin toamna e Targul Olarilor la Sibiu. Tot acolo am vazut si un afis cat China - Horezu - Capitala Ceramicii Romanesti.

In concluzie: ce sa facem la olteni?!? Ca ce-i frumos vine si la noi, si oricum pe strazi, in magazine, cluburi,, pub-uri, facultati sunt si ei. Hai sa nu fiu rea, fusai, vazui, statui si sa moara mama lui Franfurt daca ma mai duc.

Comments