Ce filme/seriale am mai vazut

1. Gata am terminat si cu seria The Killing (2011) mi-a luat cam 10 zile sa vad 13 episoade (asta si pentru ca mai aveam cateva restante si am trecut de ceva zile la cratita deci am scuze). Frumos serialul nu foarte tras de par cum se intampla de obicei sau au facut-o elegant creand suspans, etc. Mi-a placut cum a decurs "povestea" desi nu stiu sigur daca s-a terminat sau sa vedem :)). 
Si daca sezonul 1 se termina si ne lasa asa in ceata e clar ca o vor lungi. Totusi nu-i bai, pentru Prison Break am invatat eu spaniola, ce nu fac eu pentru a afla cine-i criminalul. Deci ochii pe seria asta ca e misto - zic si eu.

2. Fetele, mi-au recomandat PS. I love you (2007) habar n-am de ce, vaduva nu-s si nici pe cale :)) da stiu e putin cam vechi dar merita vazut. Pe scurt ca nu ma pricep la recenzii: film dragut, siropos, lacrimogen, funny, final previzibil. Partea a mai faina pentru noi fetele e domnul Jeffrey Dean Morgan (nu-l pot uita din Grey's Anatomy) offfffffffff. 
Chiar daca a durat vreo 2 ore bune - 126 min mai exact pot sa zic ca a fost dragut. Am ramas si cu o melodie faina in minte, de fredonat inainte de culcare.
Toby Lightman - My sweet song.

3. Acum am sa arunc o privire peste seria Switched at Birth (am citit undeva ca merita vazut, totusi nu-mi dau cu parerea pana nu vad) desi pare serial pentru fete din cate vad eu de prin poze. Tare nu :)) imi dau cu parerea dupa 2-3 poze.

Na cam atat, daca mai stiti filme si seriale dati de veste, ma intereseaza si cele cu papica poate-mi vine si mie pofta de mancare (exclus Eat Pray Love - am adormit la filmul asta cu gandul la paste, not good).

Comments