Hai hui cu IO - Biertan

Doamneeee cat de mult mi-am dorit sa ajung la Biertan, mai exact la Biserica Fortificata din Biertan si pana la urma am ajuns. Acum cateva luni mai exact.
Poate exagerez cand spun ca acolo e "Raiul pe pamant" dar asa bine m-am simtit si desi e "doar o biserica si cateva turnuri" cum zic unii mie una locul asta mi-a placut si am sa ma intorc acolo.
Superb totul, de la biserica, sat, priveliste. Mai vreauuuu :d.
Cand sefu' mi-a zis de Biertan si mai mult m-a dus pret de 5 minute sa vad Biserica Fortificata, am zis clar trebuie sa ajung acolo. Si cateeeee drumuri am facut eu la Dumbraveni (am acolo o lucrare pentru cei care nu stiu) si de cateeee ori vedeam indicatorul - Biertan, ma gandeam in ce secol am sa ajung acolo. Si tot sefu' ca sa-mi faca inima rea mi-a pus telefonul in mana si a zis "ia vezi ce poze am..." - celebra incuietoare de care auzisem deja, sa morrrr de ciuda nu alta.
Si pentru ca El mi-a promis ca ma duce, m-a dus. Sper adica sunt sigura ca si lui i-a placut.
Mai multe nu zic, va las sa descoperiti singuri frumusetea asta de biserica...cateva poze nu strica zic eu, cu permisiunea lui of course dau upload :d

 



 


 


Chiar trebuie sa plecam???
 

Celebra incuietoare cu sistemul ei complex cu 19 incuietori.
Deci: Musai de vizitat Biserica Fortificata, bilet intrare 5 lei, este si tanti ghid, so have fun.

Comments