De prin filme adunate...

Una e sa te uiti singura la un film si din 5 in 5 minute sa-l pui pe pauza sa cauti nu stiu eu ce melodie si alta e sa mai stresezi si partenerul de popcorn. Asta e, ce sa-i faci nu ma pot abtine.

Daca aveti chef de ceva baschet (ca inca mai e pana incepe sezonul), niegrii (ca mai e ceva pana-i vedem pe tarla la munca -  tot la CSU ma refer) si multa multa dragoste si jale plus un final siropos, va recomand un film de prin 2000 - toamna, si anume - Love and basketball (notat cu 6.8).

Nu stiu ce mi-a placut mai mult la filmul asta: - basketul (acum e momentul sa ma laud ca fac parte din generatia care a luat 10 la sport la BAC desi eram mai anemica decat toate anemicele din lume si clar am ales sa dau din basket desi sunt/eram afoana, acum ma rezum doar la aruncatul cu privirea si las aruncatul la cos pentru experti, dar remember am luat 10) - actorul Omar Epps - nope (urat ochiosul), - Sanaa Lathan - da da da, - muzica din film - clar, defapt aici vroiam sa ajung, am pescuit urmatoarele:
- Maxwell - This woman's work;
- Hinda Hicks - Our Destiny;
- Angie Stone - Holding Back the Years;

Deja playlistul meu prinde forma, rabdare sa am ca se pare ca material se gaseste.

Si ar mai fi cateva dar deja m-am intins nu gluma, vizionare placuta sau spor la ascultat.


Later edit. Se pare ca nu doar Adinutza e cititorul blogului meu ci si Cornel, tocmai mi-a lasat un mesaj pe facebook, se pare ca madam Kate Bush a cantat prima data "This woman's work", mie imi plac ambele :d. Merci.

Comments