De prin lume adunate...

Sper să nu vă fac poftă şi nici să nu mă sunaţi pentru comenzi, dar dacă puneţi de-un party da da da...

Pozele le am de la sister, de la jobul ei, cei de la Horno Sanz Teruel (că despre ei este vorba) pregătesc astfel de torturi pentru ocazii mai speciale şi se pare că au avut ceva comenzi mai ales pentru bachelor party/despedida de soltero.
Torturile costa între 30 - 60 euro dar vorba aia o dată-i petrecerea, păcat totuşi că torturile-s făcute în Spania şi încă n-am auzit de livrări în România. Oare la Redal nu fac aşa ceva?!? Poate le dau ideii...

Pentru EL.
Pentru EA

Hai că ideea nu-i rea, ce ziceţi?

P.S.  Dacă totuşi fetele doresc să-şi surprindă iubiţii/soţii/amanţii, fraii şi taţii nu prea merge, vă pot zice eu de unde să luaţi forma de tort :D am văzut io una numa bună pentru EL_EA.

Comments

  1. coool!!!!!mi-l doresc de ziua mea!

    ReplyDelete
  2. :)) se rezolva. Ce nu fac eu pentru tine dar cum il aduc pana in Olanda?

    ReplyDelete

Post a Comment