Voi ce ziceti??? ep.3

Tot de pe facebook, tot un subiect de dezbatere, de data asta eu i-am provocat si m-am retras.
Era culmea sa-mi dau eu cu parerea la nici 2 ceasuri dupa ce am incheiat un episod din viata mea. I-am intaratat, mi-am luat gentuta si am iesit la agatzat, ce-am gasit cand m-am intors acasa - cam 131 de comentarii, am avut ce citi, bine s-au cam abatut de la subiect, s-a pus punctul pe I, s-au facut diverse afirmatii si in concluzie la ora 00:00 tot in ceata eram cu totii - baieti si fete - ce sa mai, ne-am distrat si noi putin.

"Ce nu ati putea ierta intr-o relatie?

Va intreb pentru ca valorile cu care am fost crescuta par sa fie pe cale de disparitie, iar ideea de relatie normala aproape nu mai exista din ceea ce vad in jur. E adevarat ca fiecare isi stabileste regulile in cuplu conform cu normalitatea unanim acceptata, dar si aceasta pare usor deformata.
Minciuni, lipsa de respect, neincredere, egoism nemarginit, agresivitate fizica sau in limbaj…nu par sa impiedice continuarea multor relatii.
 
p.s. Termen pana la orele 00:00, sper sa se mai bage si altii. "

Din pacate doar un prieten (gen masculin) s-a bagat in gura lupului, restu' si-au dat cu parerea anonim dar fara sa se faca auziti. Nu-i iertam...ii prindem noi.

Ele au zis:
 - "Eu una stiu ca violenta nu as accepta-o. Respectul nu mai exista de ceva timp (faptul ca inseli, minti, iti vorbesti urat e tot lipsa de respect).Un lucru e clar. Nu mai exista reguli in ceea ce priveste relatiile. Lumea s-a schimbat. Ideea de relatie a devenit ceva abstract. Nu vor mai exista cupluri care sa convietuiasca 30 de ani sau o viata impreuna (cel putin nu cuplurile pe care le cunosc eu) pentru ca ne-am emancipat. Inainte femeile acceptau sa isi construiasca viata pe principii familiste insa acum au devenit atat de independente incat doar aceasta idee de "familie" nu le mai multumeste. Doresc sa traiasca in aceasta lume a barbatilor dar comportandu-se exact la fel ca si ei. Si mi se pare normal."

- " Eu una nu iert cand cineva ma tine de proasta intr-o relatie, noi avem reguli intr-o relatie pentru ca stim ce vrem in schimb ei nu au nici o regula cat mai multe minciuni sa obtina ce vor fara sa se gandeasca la consecinte si pe cine afecteaza.....fara sa spuna direct ce vor sau unde este limita la care se opresc minciunile lor.....eu nu o sa inteleg niciodata de ce nu pot comunica barbatii atat de simplu cum facem noi.....dar sa nu ne gandim vreodata ca o sa ni se raspunda la intrebarile puse sau cineva o sa elucideze misterul lui Adam..."

- etc.

El a zis:

- "de multe ori voi vreti sa fiti mintite pentru ca nu acceptati adevarul. nush ce sa spun, dar cred ca nu as putea ierta lipsa respectului, ca aici se includ si inselatul, neincrederea, gelozia excesiva. etc. eu chiar nu sunt in masura sa vorbesc despre relatii." 

Macar domnul si-a dat cu parerea, as putea zice ca nu ne place sa fim mintite, ca accepam unele lucruri o facem din varii motive...cine stie poate mai incolo o sa-mi dau si eu cu parerea, momentan nu-s in masura.
Atat pot sa mai zic, ca important e sa invatam ceva si sa nu repetam aceasi greseala. Vorba aia:
"prima data e intamplare, a doua oara e din greseala, a treia oara se cheama prostie".


Comments

  1. hmm...buna intrebare! Nici nu mai stiu ce n-am iertat pana acum... Cu siguranta n-as trece peste violenta. Restul au ajuns sa mi se para niste maruntisuri...

    ReplyDelete
  2. Lasa ca omul din greseli invata, as mai continua eu mult si bine pe tema asta dar dupa cum ziceam nu sunt in masura, oricum peste violenta nici eu n-as trece si ... lipsa de respect, am o vorba "dai, dau", acum am schimbat-o "ma ignori, paa si pu", viata e frumoasa dar scurta asa ca trebuie traita. :)

    ReplyDelete
  3. Am fost inselata o data, iar asta nu am iertat-o nici dupa 10 ani si ma indoiesc ca as face-o in viitor.

    Violenta - cand apare prima palma (indiferent cine a dat-o) fugi ca nu-i semn bun, urmatoarea data ii dai sau primesti un pumn si intotdeauna situatia degenereaza.

    Minciuna - oricare ar fi ea, oricat de nevinovata, cand apare prima, urmeaza si a doua si se ajunge la minciuni urate care dor.

    O relatie nu inseamna reguli, ci un drum pe care mergi insotit de cineva cu acelasi numitor ca tine.

    Daca dispare numitorul comun, e dusa si relatia.

    Sper sa gasesti pe cineva care sa te merite!

    ReplyDelete
  4. Sa speram ca se va si intampla :)

    ReplyDelete
  5. :)) atat de des am auzit "ce-i al tau e pus deoparte" incat incep sa cred ca e pus "departe", cel mai naspa e ca am crezut ca l-am gasit dar se pare ca nu era el. Cine stie ce-mi mai rezerva viitorul. Recunosc ca nu fac nici alegerile cele mai bune desi iar ma repet si zic ca am crezut...off

    ReplyDelete

Post a Comment