Zboara puiule, zboara...

... ca de te prind tocana te fac. :))

Drumul prin Bulgaria dus-intors a fost unul lipsit de peripetii placute sau neplacute (am fost avertizati sa avem grija la radare si la fake police). La dus eu personal am dormit la greu, ca deh noaptea se doarme si pe sofer m-am bazat 100%. Mi-a placut dar m-am cam saturat de munti, dealuri si serpentine made Bulgaria dar cand am vazut marea mi-a trecut. Haioasa si simpatica a fost granita din varf de munte a grecilor, in rest toate au fost bune si frumoase.
Pe feribot a fost superb, am lasat continentul fara nici un regret si am admirat apa si dansul pescarusilor. I-am pozat de la un moment dat am zis ca ar fi cazul sa ma opresc ca prea ii stresez. Mi-a placut modul de parcare a masinilor pe feribot, fara sa te folosesti de oglinzi da cu spatele ghidat de o persoana pe care o vedeai pentru prima data in viata ta, sa ai sau nu incredere in el, a fost ok nu am vazut nici o zgarietura desi distanta dintre masini era de 10-20 cm, erau haiosi domni cand ziceau "left, left, lefffffffft".
Dupa ce am stresat pescarusii m-am cam plictisit, noroc ca la intoarcere am schimbat traseul si feribotul, asa ca drumul pe mare a fost mai scurt...offf, s-a mai dus un concediu.
















Ar fi multe de zis despre acest concediu, a fost tare frumos, de la drum, insula, plaja, soare, valuri, mancare, etc. dar compania de nota 10. Multumesc baieti si fete, sper sa se repete figura cat mai repede. Dar cum se stie tot ce e frumos se termina repede. Ramanem cu pozele si amintirile si ce amintiri. :)

The end.

Comments