Cu ce ma voi delecta din septembrie...

Toamna nu se numara doar bobocii ci si serialele pe care le astept cu emotii nerabdare.

Daca in 15 septembrie kinderii incep scoala (sau habar n-am daca au schimbat data, dar nici nu ma intereseaza) pe la sfarsitul lunii incep mult asteptatele mele seriale:
- 21 sept - Grey's Anatomy - sezonul 8, ultimul cu McDreamy, dar chiar si asa acum e momentul sa profitam.
- 25 sept - Gossip Girl - nu m-am uitat deloc sa vad cine vine si cine pleaca, sa ma surprinda ei.
- 14 sept - The Vampire Diaries - hmmm vampirasii mei sunt curioasa cu ce ne mai surprind,
- 28 sept - Private Practice - fratele/sora mai mic/a a serialului Grey's Anatomy (fara asta as putea trai).
- 24 sept - Dexter - mega like, dar la asta mai am cateva restante poate ajung si eu la zi pana la marea revenire.

Erau mult mai multe pe lista dar la unele am renuntat ca au dat-o in balarii, altele pentru ca ma plictiseau, dar adevaratul motiv ar fi acela ca timpul este prea scurt.

Cam astea se aud ca vor fi si sezonul asta on air (din lista mea), cu mare regret m-am despartit de Brothers and Sisters, Love Bites (doar 8 ep. c'mon), Secret Diary of a Call Girl. Hai ca nu-s multe si astept noile propuneri. O sa fie o luna lunga...

Comments