Din seria "watchlist" azi avem...

"Breakfast at Tiffany's" (Comedie, Drama, Romance, 1961) cotat cu 7.8, primul film din seria "filmelor vechi pe care mi le-a propus sa le vad/revad".

Nu stiu de ce am inceput exact cu acesta si nici nu pot sa zic ca mi-a placut foarte tare, si asta nu pentru ca filmul nu ar fi bun ci pentru ca l-am vazut cam de 3 ori pana acum si cred ca ce e prea mult strica. Totusi cand l-am ales am facut-o ca nu mai stiam finalul, iar cand am ajuns la final mi-am dat ca daaaaa il stiam doar am revazut filmul de curand.  Nooo asta e, nu mor ca l-am revazut :D desi puteam sa aleg altul.

Sigur stiti filmul si sigur ati admirat-o pe Audrey Hepburn (1929 - 1993) frumoasa si talentata, mi-a placut mereu de ea, dar daca ceva mi-a placut la film trebuie sa recunosc sunt ochisorii domnului George Peppard (1928 - 1994).
Imi amintesc si acum cum ma uitam cu Fra' la serialul A-Team, mai tarziu am facut legatura si parca tot mai mult mi-a placut de mister G. - Hannibal. Offf ce vremuri.

Sa ne intoarcem la film, cred ca mi-as dori si eu sa am ceva care sa-mi placa atat de tare, cum ar fi sa-mi iau micul dejun in fata magazinului Tiffany's, dar pana atunci am sa ma multumesc cu un mic dejun la pat...

Am vrut sa aleg o melodie din film, dar am dat peste urmatorul filmulet si mi-am dat seama ca nu am fost foarte atenta la detalii, deci pana la pensie poate am sa-l revad cu atentie, ca doar detaliile fac diferenta, nu???


Comments