A little bit of heaven



iframe src="http://www.youtube.com/embed/SWkk-1lI3Dc?fs=1" allowfullscreen="" frameborder="0" height="270" width="480">

Nu e chiar un film pe care sa-l vezi duminica de dimineata, dar chiar merita. M-a cam pus pe ganduri filmul asta si chiar ar trebui sa-mi fac revizia aia la implant, analizele macar o data pe an si sa nu mai uit de programarea mea la doftorul endo. Ca de chestiile astea mereu uit sau nu-mi fac timp, dar sa fac clubbing si turul teraselor, al muntilor si dealurilor niciodata nu uit.  C'est la vie!!!

Dar imi place asa cum sunt si da cum zicea O. trebuie sa fi optimist ca dehhh cu totii murim si de ce sa nu ne traim viata. 

Vizionare placuta!!!

Sa va mint, sa nu va mint??? Ok, adevarul este ca am plans la final. Mdaa, sunt o mica plangacioasa!!!

P.S. As vrea la inmormantarea mea sa cante Oldiz Band, doar ca nu ma grabesc sa plec dincolo inca. :)))).

Comments