Pur si simplu...vreau sa ma pun bine cu sefu'

M-am gandit bine si pe timp de criza greu iti gasesti un loc de munca, asa ca cel mai bine e sa fac ce zice sefu'.
Adica am primit urmatorul mail:

"Ciao,

Daca aveti placera sa votati a doua creatie de anul acesta la Brand Film Festival: "Pur si Simplu" facut de Emi Craciun, adica frate-miu.

Filmul il puteti gasi aici:
iar daca vi se pare interesant va invit sa dati un VOT pentru a-l ajuta sa meargă mai departe in competitie. 

Nu este nevoie decat de un click pe butonul verde "VOTEAZA" din link-ul de mai sus si o logare prin contul de Facebook.
Data limita de vot este 22.09.2011.
Din pacate "like-urile" nu se iau in considerare.

Filmele castigatoare le puteti vedea in cadrul proiectiilor Brand Film Festival, din Bucuresti, Cluj, Brasov, Iasi, Sibiu, Timisoara, pe 27, 28 si 29 septembrie.

PS: Puteti vizualiza aici filmul "Blend", cu care Emi a castigat locul II: http://creator.iqads.ro/bergenbier/creatie/702/blend.htm".

Eu fata cuminte si ascultatoare am votat, am dat si like dar din lipsa de timp n-am apucat sa vizionez cele doua filmulete.
Mnooo daca va place votati, daca nu - VOTATIIIIII ca nu costa nimic. Multumesc!!!

Comments

  1. Trebuia sa vizionezi mai inatai...dar vezi? Ai trecut criza cu bine... :)

    ReplyDelete
  2. Am vizionat, a doua zi sau a treia. Mi-a placut si sper ca am ajutat si eu. Criza e un pretext, am zile in care mi-e dor de colegi, sefi si proiectele mele. Asta e, nu-s pe marte asa ca ne putem intalni oricand.

    ReplyDelete

Post a Comment