Too funny...

...ca sa nu o dau mai departe.

Am avut ceva probleme cu nietu', ip-uri, parole, etc. si am dat router-ul + laptop-ul cuiva care se pricepe sa mi-l configureze si tot tacamul. No si dl. F mi l-a aranjat tare fain de nu mai am probleme, odata cu router-ul + laptop-ul am primit si o foaie A4 si mi-a zis "ai acolo tot ce am gasit pe ele" - adica atat a gasit omul desi altii pretind altceva - toate router-ele cu nume si parola la care s-a conectat al mieu PC-laptop si ce programele mi-a gasit el pe laptop.

Nooo si am igorat lista pana cand, in ceas de noapte:

O.S.E: Esti?
N: nu
N: ???
O.S.E: Stii oare ce parola am la wireless
N: :))))))
N: stai ca o sparg imediat ca am experienta
O.S.E: Unde gasesc tu parola?
O.S.E: Vreau sa incerc sa ma conectez cu tableta
N: moment sa caut foaia de la Flo....
N: cum se cheama al tau router
N: home?
N: ala e al meu
N: acasa?
N: ******
N: merge?
O.S.E: Mere
N sunt un geniu
N: am spart-o si pe asta
O.S.E: ))))

Concluzia: Ma pricep la multe, ma pricep de minune la copiat de pe foaie pe mess, nimic mai mult ca dehhh nu ma duce mai mult procesoru', totusi daca la O.S.E. a mers ce aveam eu de la dl.F, ar mai fi inca 2 persoane care in caz ca-si uita parola sa ma contacteze... sau reset si o luati de la capat ca intre timp m-am documentat si eu. O.S.E. nu ti-ai facut temele deloc. :)))

Comments

  1. www.beautyroom.ro te asteapta pe facebook la preselectii pentru review:
    http://www.facebook.com/beautyroom.ro

    ReplyDelete

Post a Comment