Trenuletul vietii

Va spuneam zilele trecute de CibinFest, a inceput si m-a cam deranjat. Pentru ca eu dorm cu geamul deschis (inca) si vineri m-au facut sa-l inchid, pe motiv ca ma delectam cu primele 2 episoade din Grey's Anatomy si pe fundal ma bazaia DJ Project.

Curioasa doin fire, am decis ieri sa dam si noi o fuga pana acolo si normal ca ne-am indulcit cu rahat turcesc (romanesc nu ne place), cu jeleuri (in forma de inimioare) si ciocolata de casa (ca dehh suntem prea mari pentru vata pe bat), am ascultat putin pe baietii de la Bere Gratis (cu care ne-am dat intalnire in NY) si ca sa retraim copilaria ne-am dat pe dracia de mai jos.



Moi si Oana am fost curajoasele, ce sa zic, dracia asta nu e chiar pentru slabanoage, ca noi mai mult eram prin aer decat pe bancheta, acum am inteles si noi de ce la Prater Park Wien pe Bila Vietii e musai sa ai peste 50 kg altfel paaa bila, noi inca n-avem asa ca ne dam pe chestii mai light dar destul de misto.

Io dupa trenulet eram cam ciufulita dar pana la sfarsitul festivalului ma mai dau o data, mi-a placut cum m-a invartit, mi-a placut cand trenuletul s-a oprit si noi eram cu capul in jos, ati avzut Final Destination??? Pentru cateva secunde m-am gandit si eu ce se-ntampla daca ceva se strica. Cool...
Senzatia e super tare si nu stiu daca mai am rabdare pana ajung in Viena la Prater.

Musai sa incercati, fara frica, e bestial. Cei mai bine 10 lei cheltuiti. :))))

Comments