D'ale mamei, d'ale fiicei... d'ale mele

Conversatie intre mama si fiica (cealalta fiica):

mama: Ce vrei sa-ti pun in pachet, sa iau din timp sa nu ma trezesc cand vreau sa-l expediez ca uit ceva?

fiica: Nimic. Dar tu ce vrei ca si eu trimit saptamana viitoare?

mama: Nimic, nu mai cheltuii banii, lasa nu trimite. Deci ce vrei, ziiiii, ca de nu trimit cutia goala.

 Sunt simpatice de nu ma mai satur sa le ascult. Pup fetele dragi mie, asa o tin de cateva zile si din propria experienta stiu ca in ziua X se apuca sa zica ce vor si da fuga la magazin sa-ti faci stoc-ul. Off. :))


Acum eu stau si ma gandesc la ce naiba se mai intreaba una pe alta, oricum ele tot cumpara si tot trimit.

Bine si eu inteleg ca am facut la fel cand am fost intrebata. Am zis nimic ca deh, la Bila am gasit Sangria (e mai scumpa dar am gasit), cizme de cauciuc mi-a trimis, ciucalata este si aici (dar sis d-aia buna vreauuuu) si inca ceva ce-mi place mie cel mai mult (sti tu) aaaa si ma mai gandesc zilele astea si-ti trimit lista. Aaaaa si hariboi dar nu ursi ci d'aia in punga albastra cu papagal, stiu tu de care.

Multam'. Pup, astept pachetul...aaa pe la Zara mai e ceva frumos?!? :d

Comments