Oldies but goldies

Ce-i mai placut sa asculti cand te plimbi aiunea prin oras cu Sandelu'??? 

Raspuns: sa asculti Magic FM si sa infuri pietonii si pensionarii care nu-si pun volanul in cui.

De ce cred eu ca e placut sa asculti Magic FM cand conduci si doar cand conduci, simplu, ca asta ai mainile ocupate si nu ai timp sa-ti tai venele, ca se poarta lungi. :))

Si-acum sa vorbim/tastam serios, de cate ori ascult postul asta de radio imi amintesc acele cantecele pe care le-am cam dat uitarii. Asa si ieri, pe la orele 22.30, cand ma plimbam de la munca spre casa si ascultam I loved you all the way sau cea mai tare melodie care mi-a ramas in minte pana acum - Can I Touch You There by M.Bolton.


Enjoy!

Azi sunt happy ca proiectul meu e pe final dar prea obosita sa mai scriu ceva. Asa ca nu ma mai certati ca am gresit ceva.
/* Sandelu' - Dacia Sandero, trasura mea de la scarbici */

Comments