Oldies but Goldies


Clar muzica domnului Seal este si va ramane mereu on top. Intrebarea mea vine dupa ce am auzit intamplator melodia lui "Kiss from a Rose" la radio  - de ce eu nu stiu alta melodie din repertoriul lui. Chiar de ce???

Little search pe google si am aflat ca Seal Henry Olusegun Olumide Adeola Samuel - nascut in 1963 in Anglia (hehehe de-o varsta cu mama, aproape) insurat dupa cum tot poporul stie cu Heidi Klum, a lansat melodia mai sus amintita in 1995, bun pana aici clar ca lacrima, dar mai departe, ce s-a intamplat de eu nu am auzit retinut celelalte cantecele ale lui??? Cum ar fi:
- Fly like an Eagel - hmmm trist inca nu-mi zice nimic si o ascult a doua oara (rusineeee mie), treptat imi amintesc de ea, mda ajuta mult si videoclipul.
- Stand by me - initial credeam ca am un deja-vu, apoi chiar era un deja-vu si na se-ntampla oricui sa zica ca nu a auzit ever ceva si dupa sa-si aminteasca ca da, chiar fredona melodia.
- I am your man - nu am cum sa nu imi amintesc melodia asta.
- Secret



Ma opresc aici ca deja nu una ci 10 melodii de-ale lui imi vin in minte, probabil cand mi-am pus intrebarea aia eram prea obosita. Cert este ca in 24 ianuarie 2012 lanseaza albumul Soul 2 - il vreauuuuu

Comments