On the road again

Dear sister,

this letter is for you...hahaha, se vede ca munca si filmele la care ma uit imi afecteaza grav imaginatia, asa ca am decis (nu eu ci aia mica si firava) sa plecam in expeditie. Nu am de gand sa zic unde, cand si cum, ultima oara ne-am descurcat de minune si fara voi. :)) Aici ma refer la carcotasii care ne sunau si ne intrebau "Valea Oltului nu va place???"
Mai exact eu si micuta am ramas fara baterie la telefon, fara GPS, fara mancarica, fara Colaaaa pe un drum cam inzapezit. Nu ne-am panicat ci continuam cu pozele :)) pe care le postam pe FB - cu stropul de curent pe care-l mai aveam pe telefon.

Maine plecam din nou la drum, cam pe la ora 8:00 (greu de crezut, punctualitatea nu este chiar punctul ei forte) eu una plec nepregatita desi stiam de plecare de o saptamana. Asa ca ce-o fi o fi.
Regrete: daaaa unul mare, chiar foarte mare. Camera mea foto a fost uitata pe bancheta din spate a unui frumos A8 si e undeva prin Capitala, pana mi se returneaza o sa ne pozam cu iphone-ul (soo ungly).

Daca nu ramanem inzapezite, papate de urs sau cine stie ce se mai poate intampla revin cu detalii si poze. Daca nu my dear sister i love youuuuuuuu. Iar pe restul va pre-iubesc. Pe unii ignor, etc. aberez deci mai bine ma retrag.

Aaaaaaaaaa nu va ganditi ca tastez din pozitia de copilot, postul asta e programat.


P.S. Colegii m-au intrebat de ce tocmai acum pe timpul asta eu plec aiurea prin tara. Raspunsul ar fi simplu. Nu este prima data cand fac asta si avand in vedere ca in ultimul timp m-am ocupat mai mult de altii decat de mine, weekend-ul asta e timpul sa fac ce vor muschii mei. Incarc bateriile si ma pregatesc de suta de metri adica finalul proiectului care mi-a mancat ficatii (desi cam toate au fost la fel ca eu ma implic in toate fie si proiecte marunte fara nici o sansa de realizare...se stie...am zis!!!).

Comments