Cooking for fun

Iar m-am pus pe gatit, ceva se intampla cu mine. Daca de Craciun pe langa papica, salate, aperitive, etc. am facut si prajituri (bombe - dupa reteta Ralucai, colega mea din liceu, ratacita si gasita printr-un carnetel si tort de biscuiti - my sis era experta in asa ceva) am zis sa repet figura si acum de Rev'.

Ca de Noche Vieja sunt servita e ok, dar a doua zi nu, si ce-o sa pape guritza mea daca nu va fi ocupata cu altceva, asa ca dai cu salata, dai cu pestele si celelalte sa le faca mamuca ca o fata are in Sibiu si o ia vantu', mai putin la desert. Acolo e de mine.
Nu fac des dar si cand fac...acum cativa ani unu mai destept ma punea sa coc, a venit apoi vremea sa nu mai coc ci sa primesc, acum e vremea sa impresionez. :))

Si uite asa m-am apucat de treaba. Mi s-a pus pata pe TIRAMISU, ca dl.C. m-a invitat sa gust din bunatatea lui de tiramisu' dar prea putin mi-a dat, io cand am o pofta trebuie satisfacuta (cred ca puteam folosi alta expresie, whatever) el nu ceteste acilea. Lucky me!!!

Mnoo si ma apuc de facut TIRAMISU (prima data in viata mea, io de capul meu, fara mama ca ajutor). A iesit acceptabil, poate pun si o poza daca voi fi pe deplin satisfacuta. Acum cica trebuie sa astept pana maine, voi rezista???

Memo2my - sa nu mai folosesc oua de casa!!! Cine stie cunoaste.

Comments