About my job. Vizita la VALROM

Prima vizita intr-o fabrica adevarata de tevi si fitinguri, in cei aproximativ 5 anisori de cand lucrez in acest domeniu a fost in 13 decembrie 2011, cand am pasit in fabrica Valrom de la Bucuresti. Nu vreau sa-mi amintesc ce stres a fost inainte de plecare pentru ca taman atunci toti (primarii si secretarii) aveau nevoie de ceva, nici cum a fost drumul pana la capitala si nici cum Prosecco baut in cantitati deloc neglijabile la ora tarzie in noapte m-a facut ca a doua zi sa fiu numa' buna de prezentari peste prezentari...Doamne ce zi!!!

Prima data am participat cu alti proiectanti si consultanti la o prezentare a produselor si apoi a urmat distractia. Vizita in fabrica. Daca al meu coleg SandyBell nu a fost foarte incantat, io daaaaa, am fost atenta la tot, pana la cel mai mic detaliu (habar n-am de ce) dar mi-a placut.Poate ca si beutura a avut efect...io eram in forma, colegu' avea nevoie de ceva pungi. :))

Normal ca am facut o groaza de poze dar niciuna cu telefonul meu...asa ca pana se incumeta colegul ne delectam cu cascheta mea (prima in 5 ani). Nu vreau sa ma laud dar cica imi sta bine. :)))



Cireasa de pe tort a fost insa vizita la fabrica din Germania a celor de la KSB. Mega like, revin cu detalii.

Comments