As face si eu dar sunt altii mai buni, ii las pe ei

Da sunt altii mai buni care se pricep mai bine, foarte bine as zice si nu inteleg de ce atatea rautati si comentarii. Daca va credeti mai buni gooo, cred ca e loc de fiecare si daca tu domnule carcotas te pricepi la fotografiat da-i bataie, fapte nu vorbe, daca nu stai pe curu' tau si ciocu' mic.

Am auzit multe rautati despre lansarea Calendarului Mitichi sau oficial cel de anul acesta - „BAROQUE, baROCK”  si nu le vad rostul. Poate se confirma pentru a mia oara vorba aia cu capra vecinului.

Stiu si eu ca tot sibianu' ca s-a ajuns la a patra editie si din suflet ii doresc sa continue tot asa si daca s-a folosit in promovare "longeviv" de ce sa ne atacam? Chiar de ce?!?

Pe cel de anul trecut l-am primit de la un prieten si mult timp a fost pe post de "masuta" pentru laptop pana cand l-am analizat mai bine si chiar mi-a parut rau ca mult timp l-am ignorat, un motiv in plus a fost si filmuletul making of.

Mi-a placut calendarul din 2011 chiar foarte mult, dar acesta - "Baroque, baROCK" is the best, sunt curioasa cu ce ne mai surprinde Mitichi la anu'. Felicitarile mele.

“Ineditul proiectului este dat de tema calendarului, Sibiu Baroque, tema ilustrata prin 12 cadre in care se impletesc frumusetea elementelor de arhitectura si arta baroca, cu o compozitie inedita”, spune Dumitru Preda, creatorul conceptului.

Preferata mea ramane poza de mai jos, in primul rand pentru ca am facut o pasiune pentru Biserica Armeneasca din Dumbraveni pe care acum un an am descoperit-o cand cutreieram santierul din localitate cu retele vietii (daaa in timpul orelor de munca, motiv pentru care imi iubesc jobul). Ce-i mai placut dupa ce bati atata drum si dai doar de noroaie si o groaza de probleme DECAT sa te bucuri de frumusetea asta unica. Si al doilea motiv pentru ca imi place cum se imbina cele doua concepte. Ma repet dar asta este, buna treaba a facut Mitichi.

 
Am surprins si eu in cateva poze Biserica Armeneasca (cu telefonul din pacate), dar nu se compara cu pozele profi din calendar. Cu mare regret am constatat ca pozele cu exteriorul au fost sterse. Maine la birou fac crima!!! Merita o plimbare pana la Dumbraveni.


 


Iar pentru rautaciosi le sugerez sa cumpere calendarul clasic, cel longeviv si ortodox, ca ochiul lor nu merita mai mult. Si chiar nu vreau sa fac publicitate sau sa ridic pe nimeni in slavi (desi o merita, dar nu o fac ca sunt altii mai buni si pentru asta), dar am dat de pozele mele si chiar am vrut sa-mi dau si eu cu parerea referitor la acest frumos calendar. Sanatate rautaciosilor!!!

 (Sursa foto calendar - aici)

Comments