Strop de teatru

De data aceasta invitatia a venit din partea Ioanei, care a fost tare generoasa, a strans fix 10 prieteni si doi cate doi am raspuns frumos invitatiei. Foarte frumos este sa vezi cum noi toti 10 stateam frumosi pe randul O de la balcon in sala de teatru. Frumos gestul Ioanei, cand ar fi trebuit sa fie invers. Dar asa-i in grupul nostru vesel, totul pe dos si fara reguli comuniste.

Piesa la care am fos invitati a fost - Opinia publica, in regia lui Theodor Cristian Popescu (aici - Aurel Baranga le spune ca la carte). Frumoasa piesa, dar frumoasa pe bune. Noi cei 10 faceam misto ca poate va fi plictisitor si ca cei care au fost cu cateva ore la Palti poate vor trage un pui de somn, dar n-a fost cazul. 

Cei care au vazut deja piesa stiu ca ea incepe cam asa: “Este un spectacol plicticos. In plus, actorii, abia veniti din concediu, si-au cam uitat textele. Eu in locul vostru as fi stat acaa, dar acum daca toti ati venit..."

Si pe cuvant de cercetas (in clasa a IV-a am fost cu cercetasii - aia veritabili, cu brevet si tot tacamul la Sadu asa ca belive me) ca nu ne-am plictisit deloc si nici nu am adormit. A fost o piesa faina, iar replica cea mai des folosita, laitmotivul piesei Da! Evident! Exclus! a fost exact ce aveam eu nevoie sa inchei inca un weekend.

Mai multe nu zic, pentru ca o piesa de teatru nu se povesteste.


Am urmarit filmuletul de mai sus si parca o urma de regret ma apasa, n-am trait prea mult in perioada aia sau ce am trait am cam uitat. Atat tin minte ca iarna cumparam portocale si fiecare Craciun avea miros de porto!!!

P.S. Acum nu mai comentez doar ca nu ma pot abtine sa tac, acum comentez ca deh Opinia Publica...

Comments