Atentie gheata!!! Sau de la bal la spital

Stiti vorba aia "oamenii destepti racesc vara", mnoo pe acelasi principiu IO, diva divelor, cu zambetul pe fata am facut-o lata azi. 

In drum spre Ocna Sibiului, spre scumpul primar (pe care am inceput sa-l urasc din n motive, le detaliez mai jos) subsemnata si al meu sef, faceam haz de necaz de domnul Taran ajuns Barosan in Arizona - detalii aici.

Si ajungem frumusel, scoat din portbagaj primul pachet din Proiectul Vietii si cum seful mieu este operat de hernie de disc si este subred rau, m-am oferit sa-l ajut. Proasta miscare!!! Acum subreda sunt eu. Trist.

Intru in primarie, las pe scari primele cutii si ies dupa restu' si poccccc, alunec pe gheata, pe scari si pufff poccc auchhh auchhh auuuuuu. Sefu' se intoarce si se panicheaza tot. Isi revine in momentul in care eu dau semne ca vreau sa ma ridic dar nu pot. El ma intreaba de coloana, eu ii dau mana, poate poate ma ridica, ca paream penibila.

Cum pana cucului am alunecat habar n-am, cum am aterizat direct pe sold, nu-mi explic, dar cine are ditamai umflatura si vanataia pe sold si sta cu punga de gheata?!? Io :(((

Doare rau si parca juma' de picior e amortit, totusi cu toate durerile am prezentat proiectul, normal ca a fost bine pana la "cum sa ducem conducta prin camp, ne rade lumea" sau "pe strada asta de ce nu am apa/canal?" sau "aici e mai bine sa schimbam solutia, ducem conducta prin camp"...mda acum nu ne mai rade lumea si daaaa pe acolo nu are dl. primar nici apa si nici canal ca eu trebuie sa respect un S.F. prost facut aiurea si aprobat de mai marii nostri de la Minister. Sa-i....!!!

Deci "oamenii destepti aluneca/cad pe gheata la sfarsit de sezon". Deja asta e a doua oara si inca nu-mi explic cum am reusit, gheata ca gheata dar imi luasem toate masurile sa nu se mai intample ceva, pentru ca saptamana trecuta in drum spre masina, la doi pasi de iesirea din bloc si trei de masina, alunec si inghenunchez. N-am mai fost in stare sa conduc, de-abia m-am ridicat. De-atunci am pus "in cui" ghetele made in Spain, achizitionate iarna trecuta, o frumusete de ghete dar mai bine lipsa. Ma mir ca iarna asta nu mi-am rupt ceva cand le-am purtat, acum stau la loc de cinste, astept sa plec in Spania sa le port acolo, ca aici lipsa!!!

Acum tac si indur, prima data am avut o vanataie de 10 cm la piciorul strang, acum am soldul stang distrus.
Sigur o sa-mi aud ceva de genu' - BLESTEMELE!!!

Io zic NEATENTIA!!! Dar stiti ce mi s-a spus, ca daca am cazut pe scari, cica e semn ca ma marit, deci da SUNT INDRAGOSTITA, MA MARIT, asa ca strangeti bani ca se lasa cu bairam.

Bine ca pana la urma totul se termina cu bine  si o vanataie de toata frumusetea. Doare rau si nu e mama sa ma rasfete :(( in momente de-astea o vreau pe mamaaaaa.

Comments