BOOKCROSSING: "eAT,pRAY, LOVE"

Mi s-a parut foarte faina ideea de bookcrossing - "lasati cartile sa circule" - si uite de-asta vreau sa particip si eu, asa ca my dear Chic Boutique ma bag si eu la acest concurs. Vreau si eu sa citesc cartea asta de care vad ca toata lumea vorbeste.

Sincera sa fiu nu am vazut filmul pentru ca m-am plictisit, m-a apucat foamea si am adormit in timpul lui. Dar pana acum nicio carte recomandata de cineva nu m-a dezamagit. Am mai gafat-o eu cand cumparam cate o cartulie dupa coperta dar nu cred ca este cazul acum. Asa ca imi doresc tare mult sa particip si cine stie poate o sa fiu castigatoarea.

Si acum ca sa ma laud putin, recunosc ca si eu din cand in cand ii mai fac cadou cate o carte, cui oare, daca nu surioarei mele. Si pentru ca m-a prins spiritul bookcrossig, surioara draga, cartea pe care ai primit-o acum cateva zile este CADO. Dar te rog sa te gandesti si tu putin la ideea asta care mi se pare geniala. Ai destule carti in biblioteca, ce zici, te bagi la un giveaway???

Daca sunteti interesati eu zic sa profitati si voi, detalii aici.

Pana atunci spor la lecturat si bafta mie si celorlalte fete!!!

later edit. Cine-i mic si voinic?!? Nicolleeeee este castigatoarea care de-abia asteapta sa citeasca cartea si s-o dea mai departe.

Comments