Ca de weekend...

Si s-a mai dus un weekend si s-a mai dus o Sfanta Zi de Florii si uite ca intram in Saptamna Patimilor, si a mai trecut un weekend urat, ploios si partial irosit...prea multi de SI aici. Nu e bine!!!

Totusi desi vineri eram cat pe ce sa ma bag in pat si sa ma uit la filme am ales sa iesim in gasca in Oldies, unde a fost frumos ca am revazut band-ul. Super fain!!!

Sambata dupa ce am stricat una bucata furtun aspirator si asfel s-a compromis toata campania mea de curatenie, adica in loc de 2 ore de treaba si restu' leneveala am bagat ca migu' pana la orele 17. Dupa m-am lasat rapita si dusa la Cluj.

Credeam ca asa impusc 2 iepuri deodata ca tot e sezonul dar n-a fost asa. Ceasul a luat drumul Bucurestiului si sper ca Lucian nu se va intoarce cu el pe motor ca am emotii. Am descoperit cu ocazia asta ca mai am 2 ceasuri care au nevoie de baterie dar sunt d-alea obisnuite si nu e nevoie sa le trimit la Capitala, chiar nu ma poate ajuta nimeni cu o ceasornicarie aici??? Stiu una langa fostul Kenvelo, mai exista???

Si cum ziceam la Cluj am mers asa, ca sa pierdem vremea, sa ne plimbam, sa vedem un film, sa fugim de ploaie pentru ca acolo chiar a fost frumos. Dupa ce m-am vaicarit ca femeiileeee niebune ca vreau Titanic - 3D sa-l vad pe DiCaprio la 2 cm, am cedat si am acceptat sa vedem American Pie - Pardon American Reunion (Comedie, 2012).

Stiti vorba aia, ce-i mult strica si regula ca de la o serie la alta e tot mai naspa, nu si in cazul de fata. Cotat pe imdb la 7.5, Placinta americana ramane aceasi comedie haioasa care merita vazuta si peste ani. Va recomand sa vedeti filmul daca nu ati facut-o deja. Ultimele 5 minute ne-au dat pe spate, imaginati-va o sala plina ochi cu totii in picioare, pregatiti sa parasim sala si ce sa vezi cum Dl. Levenstein are bucurii cu d-na Stifler.

O mica diferenta fata de celelalte serii, de data aceasta Finch isi gaseste jumatatea si nu mai are bucurii cu d-na Stifler...dar altcineva se incurca cu o mama. Ati ghicit cine nu?!?


De vazut!!!

P.S. Ceasornicarii inteleg ca nu avem, dar de ce pana cucului nu putem avea un Cinema k lumea si noi. OFFF!!!

Comments