One Tree Hill - Last episode.

Azi sunt trista, de fapt de ieri si bag de seama ca tristetea persista. Stiu ca nu prea va intereseaza pe voi de tristetea mea dar aci pot sa ma descarc si asta fac. Sunt trista ca serialul One Three Hill s-a terminat. Nu au luat pauza ci au luat final. Punct.

Nu era unul din cele mai bune seriale ever, era unu pur americanesc, in care binele intodeauna invingea raul. Cu povesti de viata si cu multi tineri care isi cladesc o viata, isi intemeiaza familii, cariere, etc. Cresc, iubesc, traiesc...

Un serial care a inceput prin 2003 si care a ajuns la 9 sezoane, un serial in care actorii au crescut o data cu noi, noi aia care-l urmaream. Nu m-a dat pe spate ca Prison Break dar mi-a placut si de mai bine de vreo 2 ani il urmaream. 
Aseara cand am vazut ultimul episod, fara sa stiu ca este ultimul imi tot repetam "oare de ce aceast episod, de ce asa, oare se termina?...se pare ca da", pana la final era deja evident. S-a terminat. Si s-a terminat frumos, cel mai frumos episod, aseara a fost si da ultimul.

M-au luat pe nepregatite sa fiu sincera, cine s-ar fi gandit ca in plina luna si inceput de an ei vor pune Punct.
Offfffff!!!! Sper sa fiu anuntata si ras-anuntata cand se termina Grey's Anatomy ca de nu voi avea un soc prea puternic sa-i fac fata. :)))

Offff ca si Familia Bundy, Friends, Beverly Hills, Salvati de clopotel si lista poate continua, acest serial a fost frumos si cred ca peste cativa ani as putea sa-l revad cu placere...la pensie clar nu, o sa intru in depresie daca o revad pe Brooke Davis (asa va ramane fatuca asta pentru mine, indiferent in cate filme va mai juca).

Raman cu:

1. Regretul ca s-a terminat...putea si nepotelul meu sa creasca cu el.
2. Au realizat un ultim episod care le-a depasit pe toate.
3. Era de preferat sa se termine cu sezonul 10 si nu cu sezonul 9.
4. 13 nu este un numar care cica ar fi ghinionist??? Nooo serialul s-a terminat la episodul 13, acu io ce sa cred?
5. Am zis oare ca a fost cel mai tare episod - the last, but the best.
6. Cica sarbatoreau 10 ani de la finalizarea liceului...uffff si era finalul. Asta mi-a amintit ca si eu ar trebui sa organizez ceva de genu' dar nu prea am chef.
7. "Nothing last forever" si cam asa e.
8. O lista cu TO DO niciodata nu strica.
9. Prietenii sunt ca aerul, dar greu de gasit, nu aerul ci prietenii adevarati.
10. Daca ai un vis lupta pana se va implini...e ok sa faci compromisuri dar sa nu te compromiti prea mult.
11. Orice faci in viata fa pentru tine si nu pentru altii. Never.
12.Orice casa are nevoie de o familie...
13. Parca ieri luam cd-urile cu primele sezoane de la Oana sa ma uit...
....
14. Melodia asta am cam fredonat-o ceva timp si doar acum la final am vazut si eu cine  Gavin DeGraw

"I don't wanna be anything other than what I've been trying to be lately
All I have to do is think of me and I have peace of mind
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't wanna be anything other than me..."

Iar little Jamie cantand....



THE END




Comments