Cauti si gasesti!!!

Curioasa din nastere, am aruncat o privire sa mai vad si eu ce vizitatori mai am, curiozitatea era de fapt alta. Te-am prins!!!

Am cam ras putin cand am vazut ce cauta lumea si cum pana cucului ajung aici. Ce sa zic - go on!!! Unele mi-a fost jena sa le enumar, asa ca le voi tine doar pentru mine.

- melodia chec chec (oare este vorba de reteta mea de chec sau ???);
- Thassos Giola (musai de vizitat)
- epilat sau neepilat (come onnnnn chiar mai e nevoie de asta);
- poze oras Burscheid Germania (mda ce sa zic plimbare placuta);
- am uitat confirmation number pentru loteria vizelor (io nu);
- lacatul iubirii dan si dana (sa fie fara numar);

Ar mai fi cateva dar cel mai mult ma bucur ca Tudor Butu - The Ironman este cautat tot mai des si ca Luciana Puscas (vedeta familiei) are si ea fani. Asta tot de pe histats.com le-am vazut.

Mnooo dragii miei ne revedem curand.

 

Comments