Eurovision 2012 (putin!!! putin!!!)

Euphoria nu este doar parfumul meu preferat de la CK, nu e doar starea care ma atrage, este melodia pe care am auzit-o doar in finala Eurovision (2012) - desi mai vazusem ceva prin Semifinale, pe aceasta nu. Imediat ce am vazut Loreen - Euphoria am ciulit urechiusele si am zis - asta e!!!



Sincer asta mi-a placut cel mai mult si chiar au meritat sa castige, in alta ordine as zice ca mi-au mai placut:
 - Bunicutele din Rusia, simpatice si original dar atat;
 - Pastora Soler din Spania a fost senzationala, aia da voce, citisem ca oficialii Spaniei i-au transmis ca nu-si doresc sa castige pe motiv tamp - ca nu-si permit sa organizeze editia din 2013;
 - Serbia chiar si-a trimis la acest concurs un solist care sta bine la cantatul live, nu ca altii (vezi RO). 

Au mai fost cativa dar acum pe moment m-am oprit la melodia Spaniei. Voua care v-au placut???

P.S. Mandinga nu mi-a placut!!! Atat!!!

Comments