I listen - Anggun

Cat tot fu' saptamana Eurovisionului si ca ploaia ma tine departe de FITS 2012 ma delelctez cu o alta aparitie care spre deosebire de Elena noastra _cea frumoasa, are voce si stie ce sa faca cu ea.

Asa ca azi ascult Anggun (concurenta Frantei) care are cateva colaborari cu Schiller foarte reusite. Recunosc ca pana la Eurovision nu am auzit de ea, dar a avut cineva grija sa-mi faca cunostiinta cu creatiile ei.
Din cauza timpului nici nietul nu mai are viteza si pana acum nu am reusit sa ascult o melodie cap-coada, dar pana maine poate reusesc.

Urasc vremea asta, urasc ca programul FITS - de criza sau nu - are destule spectacole care probabil vor fi anulate pe motiv de ploaie, mi-e ciuda ca pe vremea asta mie imi cad ochii in gura si totusi nu mi-e ciuda ca pot dormi pe melodii ca astea:

- Always you - Schiller feat. Anggun

- Innocent Lies - Schiller feat. Anggun

sau Blind


Gata plec, am ceva la cuptor si cuptorul meu arde nu coace si daca nu plec acum adorm si sigur vor fi vizitata de pompieri. Daca aveti si alte sugestii nu ezitati sa le impartasiti.


Comments