Primavara/vara, sport, verdeata - LOBODA

In aceste 3 luni eu si papacito ne-am facut de cap. Laaaaaa maximmmmm!!!

Imediat ce mama si-a luat zborul, am facut-o si noi, fiecare pe cont propriu si sincer n-a fost rau deloc. Daca minunea tinea mai mult, cred ca m-as fi descurcat si mai bine. Dar inca sunt pe cont propriu - Mamiii nu-i asa ca mai stai???
Partea naspa (daca pot sa-i spun asa) au fost acei carcotasi care stateau si-mi purtau de grija, ca vai o sa fac foamea sau alte tampenii de genul asta, cea mai geniala era - cu o sticla de cola treci luna!!!

I-am rugat sa-si vada de nadragii lor, ca eu imi pot purta singura de grija. Sa va zic ca am ajuns la performanta sa tin cu saptamaniile sticla de Cola in frigi si sa nu o ating?!? Sa va mai zic ca daaa au fost si weekend-uri (cel care tocmai a trecut) cand am mancat doar inghetata :d poftele ce sa-i fac, dar l-am dat pe spate pe sefu' cand a vazut ce papa bun am facut de Paste!!!
In rest de cand cu primavara/vara - ca-s tare confuza la ce calduri avem - am inceput sa introduc in meniul zilnic multa dar exagerat de multa verdeata si legume. Cu fructele nu am reusit inca sa bat un record...dar lamaia sta la loc de cinste...daaa Cola a pierdut teren in detrimentul Limonadei. Cred ca incep sa devin un mic iepuras (suna urat iepuroaica) de la atata verdeata. 

Ieri am primit de la bunica  - Loboda, ce sa zic, daca era sa o pregatesc eu clar ajungea la gunoi, dar cum al meu papacito e in raza de actiune a pregatit-o el. Si chiar a fost comestibila, m-a rasfatat si cu o salata din loboda si ceapa verde. Cred ca am mancat pana acum o tona de ceapa verde. Astept rosiile, dar alea de la bunica, alea-s the best. Stiati ca eu pana la varsta de vreo 20 si ceva nu am pus gura pe rosii, asta pana cand a plecat sis in Spania si gandindu-ma cu ce pofta manca ea din rosiile bunicii m-am apucat si eu sa le incerc. N-am ajuns la performanta sa musc din rosie ca din mar dar ma bucur ca le-am dat o sansa. Acum stiti!!!

LÓBODĂ, (rar) lobode, s. f. Nume dat mai multor specii de plante erbacee anuale, dintre care una, cu frunzele comestibile, este cultivată (Atriplex hortensis).Expr. (Pop.) A se plimba (sau a umbla) ca vodă prin lobodă = a umbla fără grijă (dându-și importanță). – Din sl. loboda.

Si una funny:
 
A umbla ca Vodă prin lobodă 1. a nu-și face griji. 2. a-și da importanță.  

P.S.  Am uitat sa scriu de SPORT, dar dupa o ora de Kangoo Jumps jur pe foaia ceapa verde ca nu mai pot tasta. Dar e bine rau. Revin!!! 

Comments