Sweet moments

Sa-mi fie cu iertare daca poza de mai sus provoaca pofte, dar dupa un weekend si cateva zile de stres - dau demisia ba nu, ba da, ba nu, ba DA si castigat Cupa - nu eu ci echipa mea de suflet - Dinamo, azi ma indulcesc si eu putin.

Multumirile se indreapta tot catre sorela cu intrebarea urmatoare, putin rautacioasa sau mai mult: Sangria, unde-i Sangria??? (La Bila sau prin benzinarii, dar originalul e la sorela).

Am doua motive de sarbatorit: - azi am pus punct unei etape din viata mea foarte importanta si draga mie, dar vine o vreme cand trebuie sa mai faci si schimbari;- Dinamo a castigat Cupa Romaniei, dupa ce in Campionat s-au cam facut de ras.

Bravo Me, Bravo Baieti!!!

Si totusi care-i treaba cu cioco' uite ca ma enerveaza astia ca la noi nu ne aduc Milka & Oreo ci amandoua separat. Di ce?

Comments