Tu cu cine ai tinut?

Toti m-au intrebat asta cand le-am spus ca m-am dus la meciul CSU Vointa Sibiu - FC Dinamo Bucuresti (0 - 1). 
Pai cum adica cu cine, cu Dinamo - clar!!!

Se stie ca al meu tata e dinamovist de cand lumea, m-am nascut, crescut, copilarit intr-o casa unde Dinamo era echipa NR.1. Nu a fost doar acesta motivul, mai punem la socoteala ca juma' dintr-o camera era plina cu fanioane, tablouri cu Dinamo, treptat sister mi-a transferat si camera intr-un altar inchinat echipei din Groapa. Sa mai zic ca am fost fan nr.1 Mutu cand acesta a venit la Dinamo de la Arges Pitesti de nu stia nici babau de el. Eu am anticipat de atunci ca Mutu va deveni un brand. 

Scurt si la obiect, voi ramane suporter al echipei Dinamo pana la moarte, doar un suporter adevarat stie asta si este alaturi de echipa la bine si la rau. Si ma bucur tare mult ca am avut ocazia azi sa vad si eu un meci pe Stadionul Municipal dupa o pauza de multi ani (n-am mai pasit pe stadionul acesta de cand am dat BAC-ul la Sport, va imaginati bucuria copilului din mine in momentul in care am pasit in tribuna). In timpul liceului am mers la meciurile echipei favorite dar erau meciuri de sala (cand era in cantonament si participau la Cupa Transilvaniei). Nu ma mai laud ca am poze cu toti "cainii", cum ar fi Cornel Dinu, Florin Cernat, Vlad Munteanu, Florentin Petre, Claudiu Niculescu, Ianis Zicu, Gabi Tamas, etc. Multi nu mai sunt la Dinamo, dar tot caini vor ramane in sufletul suporterilor adevarati.

Au invins azi la Sibiu, dar greu, foarte greu. Ca sa fiu sincera au avut un joc slab - genul practicat de italieni - care joaca la rezultat, au avut avantaj un gol si s-au aparat sa-si pastreze victoria, riscant dar au castigat.

Cele doua echipe intra pe teren si saluta tribuna oficiala. Ok pe toti!!!

Pe ei baieti!!!

Deci am tinut cu Dinamo!!!

P.S. Naaa ca fara sa stiu ce ma asteapta azi, uite ca am scris si despre SPORT. Acum recunosc poporului - sunt microbista si sunt dinamovista. Prietenii stiu de ce!!!

Comments