Io cu cine votez?!? Tara lui Papura Voda

Pana ne hotaram ce votam - Da, Nu, Ba - eu ma gandesc cate guverne mai schimbam.

Fostii colegi mi-au spus cate modificari au aparut in continutul cadru al fazelor de proiectare (ca doar nu credeati ca dam cu mouse-ul in AutoCad ori Nemetschek de nebuni) si ca listele de cantitati au devenit chineza. Eu am parasit tabara si m-am reprofilat, tot in domeniu dar putin diferit si momentan nu ma pot plange, dar ii cred pe cuvant si nu pricep pana unde atata prostie. Pe scurt, accesam Fonduri Europene, dar cu proiecte de rahat - faza SF - facute din birou, pe banii frumosi, dar in graba si fara sa se tina cont de nimic, si primim banii ceruti (bine si Guvernul contribuie cu un procent ce nu depaseste 15% din investitie) si la faza de PT sau executie (daca-i pe Fidic Rosu sau Galben) si ne trezim ca ori banii ceruti nu sunt suficienti, ori SF-ul nu se poate respecta si de-aci incepe distractia.

Pai mie una mi se pare normal, e simplu: ma duc la UE cer cirese de 5 lei, ei imi dau banii si eu ajung in piata si vad ca 5 lei e putin si de ce sa ma limitez la putin cand pot mai mult si ma duc iar la UE si de-aci incepe tiganeala. 

Mnooo, ziceti si voi, cum sa mearga lucrurile in tarisoara asta. Cum?

Sunt convinsa ca daca nu vom fi "basesti" - azi la radio l-am auzit pe Badea cum vorbea despre pensionarii basesti si mi s-a parut haios - tot nu va fi bine, dar ma enerveaza "desteptii" aia care nu fac nimic dar comenteaza. Asa ca, sfatul meu e duminica sa va da-ti cu parerea la VOT. 


------------------
PT- Proiect Tehnic
SF- Studiu de Fezabilitate

Comments