Idei de cadoaie - voucher Da ori Ba!!!

Nu stiu daca sunt singura care are probleme cand vine vorba de cumparat cadoaie, dar chiar am o problema. Nu mai spun cand trebuie sa le spun prietenilor si celor dragi ce-mi doresc sa primesc.

Evident ca daca eu nu stiu ce vreau, daramite sa aleg pentru altii. E grele si e multe, va spun eu.

Cum deseori mi se intampla sa intreb omu-n fata ce-si doreste, iar raspunsul sa fie la fel de vag ca mintea mea la momentul respectiv, am apelat la solutia cea mai accesibila, comoda dar foarte nepotrivita (din punctul meu de vedere) - un plic cu bani, sa-si cumpere sarbatoritul si cu asta basta. Wrrronggg!!!

Am primit si eu la viata mea multeeeee, dar multe plicuri, banii s-au dus pe nimic, cum i-am primit asa s-au dus. Si de atunci am ales sa nu mai aplic aceasta tactica nici eu pentru cei dragi, "ce tie nu-ti place...", decat daca sarbatoritul isi cere cadoul cash (sa-i zicem asa).

Cum inca nu am ajuns la performanta sa fiu capabila sa cumpar un cadou potrivit, care sa-mi placa nunumai mie ci si persoanei caruia ii este destinat am apelat la alternativa (cea mai buna idee ever) VOUCHER CADO.

Am citit aici si pe loc m-am luminat. A doua zi la MALL dupa ce am epuizat toate ideile (avem de cumparat 3 cadouri, pentru 3 persoane total diferite), dupa ce mi-am stors creierasul am apelat si la voucher.

Primul cadou - o curea (frumoasa zic eu) a fost esec total - "albastra?!? la ce o asortez", al doilea inca nu l-am oferit e inca in proces de a fi livrat - inca nu se cunoaste reactia, iar al treilea - voucherul - "cel mai frumos cadou!!!". Iar a doua zi mandra mea si-a cumparat ce i-a dorit sufletelul.

Super multumita, mnooo voi ce idei de cadoaie ati avea, ca azi maine vine Craciunul?!?

Comments

Post a Comment