In patul cu dusmanul

Dusmanul - a se citi laptopul.

Il am de aproape 2 anisori si mare parte din timp a stat pe jumatatea lui de pat. Motiv pentru care my lap a fost aspirator de praf, asta pana cand la recomandarile unui coleg - a se citi insistentele - am achizitionat un cooler pad, cado de 1 an pentru micut. Divin!!!

Cum eram doar noi doi (parteneri de pat) era totul bine, fiecare cu jumatatea lui, cu vremea s-au mai intamplat cateva miscari de trupe si jumatatea lui nu mai e asa de libera. Cum pe noptiere n-are loc, pe TV nici atat, la parfumuri nu renunt sa-l pun pe comoda (masuta de machiaj) ajungea pe jos.

Toate pana azi, cand i-am luat masuta, are ventilator, loc pentru cana cu cafelutza, etc. ce sa mai - BOIERIE!!!

Acum pot tine masuta cu laptop in pat, pe parchet, aud niste voci ca si pe marginea cazii in baie (noooo way). Desi asamblarea nu mi-a luat decat 5 minute am pierdut emisiunea de azi #VoceaRomaniei, nu-s trista de-asta ci ca azi va fi prima zi fara dusman.

O fi bine?!?

Comments