Papa bun - la Casa Piratilor @CJ

Dupa orice plimbare si mai ales cand se lasa cu coborat/urcat scari, ca pe orice om normal - ne-a apucat foamea. Planul de atac era sa ajungem la Cluj la Casa Piratilor sa mancam, nu inainte sa-mi completez colectia de magneti pentru frigider - e clar mai am nevoie de unul ca deja este foarte cocosat.

I-am exasperat pe baieti cu pretentile mele in materie de suveniruri, nu-mi place orice si nu ma multumesc cu putin. Cu greu am gasit unul - acceptabil - la capitolul acesta negustorii din zona sunt slab dar foarte slab aprovizionati. Trist!!!

Dupa ce mi-am multumit pofta de suveniruri, ne-am pus la drum ca erau altii cu pofte mai alese. Ajunsi in Cluj am poposit la Restaurantul Casa Piratilor (pe care-l mai gasiti la Praid si Oradea). Pe scurt despre meniu si o prima impresie - multaaaaaaaaaaaa mancare, dar buna!!!

Eu ma satur doar daca miros, mi-a fost greu sa-mi aleg ceva din meniul stufos. Ne-am amuzat putin la pagina aceasta:



apoi am comandat:



a mai ramas:


Noi 4 am papat, si l-am uimit pe chelner care ne-a spus cand am comandat ca exageram...dar am renuntat la desert, data viitoare nu.

Apoi ne-am lungit la Polus Mall la - Step up - Revolution!!! Film ce merita vazut, pentru fete musai sa fie 3D. :)))

Comments