Puterea plantelor - Papirusul (1. Klorane)

Daca tot am inceput sa si continuu, iar daca sorela mi-a trimis mesaj ca vrea si ea Sampon de Chinina hai sa o intarat si cu Papirusul.

Daca pe cel de chinina l-am folosit mai des pe acesta nu prea, motivul este parfumul nu prea pe gustul meu, dar asta nu inseamna ca altii nu-l prefera, imi lasa senzatia de parfum de fan, mai bine spus iarba proaspat cosita.

Papirusul - o planta din antichitate pentru netezirea parului

Papirusul lui Ebers, cel mai vechi material stiintific de tipul hartiei, dateaza din Egiptul Antic si este cunoscut pentru puterea sa incredibila de netezire si hranice (testat pe propria podoaba capilara si rezultatul foarte multumitor).

In secolul al IX-lea, arabii au adus papirusul in randul poparelor spaniole, laptele de papirus extras din tuberculi este bogat in acizi grasi si fosfolipide

Laboratoarele Klorane au ales papirusul datorita bogatiei tuberculilor in lipide polare, proprietatile acestora ajutand la repararea firului de par si il protejeaza impotriva uscarii.
 La care se mai adauga ca pe langa un produs cosmetic este si un produs dermatologic, recomandat cu caldura de mine, mai putin parfumul lui, dar fiecare cu gusturile sale, usor de gasit in aproape oricare farmacie.

Si acum parca o aud pe sorela "vreau si de-asta, pana la nunta sa am un par lung si neted..."

 

Comments