Filmele tin la febra

Cand gradele in termometru urca la 40, cand tusea se aude pana la etajul 4, cand mama are grija de pui ca dehhh nu-l vede zilnic si nici zilnic nu este in starea asta, ce face gripata?!?

Se uita la filme:

1.  Fire with fire (Action, 2012) - imi era dor de un film cu Bruce Willis, cel greu de ucis, doar ca de data asta e pus in umbra de Josh Duhamel si de frumoasa Rosario Dawson (am confundat-o initial cu Zoe Saldana - din Colombiana - big mistake).

2. The Double (Action, 2011) - sa fiu sincera nu as fi vizionat filmul daca nu era fermecatorul domn Richard Gere the bad boy.

3. Friends with kids (Comedie, 2011) - no comment...la febra omu' face multe.

apoi pauza si asteptam sugestii.

Totusi, azi profitam de caldura, soare, adica de vremea buna, de Sibiu ca imi era dor si ne plimbam aiurea.

Later edit. Am uitat dar am mai vazut Savages (Thriller, 2012) e foarte fain, enjoy!!!

After later edit. Cred ca cel mai drag film vizionat zilele astea ramane Ice Age 4 : Continental Drift (2012).

Comments