Din cand in cand citesc - Maestrul si Margareta



De cand cu primavara, soarele si pasarelele care se amuza tare la caldura nici cheful de munca nu mai e ca in iarna...as zbura si eu, poate pe teren, unde ar fi trebuit ca ieri (17.04.2013) sa taiem pamblica si sa ne avantam cu 130km/hr dar pauza, not yet!!! Si curand nu va fi!!!

Si cum cheful sta in alta parte citesc, citesc pentru ca sambata ma duc la teatru si mi s-a spus clar, daca nu citesti cartea "Maestrul si Margareta" de Mihail Bulgakov, n-am nicio sansa sa inteleg piesa.

Asa stand lucrurile ma apuc de citit, dar timpul e scurt si cred ca nu voi reusi sa parcurg cap-coada cartea, dar incerc.

Atat de tare m-a prins, citesc pana si la birou, am descarcat-o in format pdf sa pot profita cat sefu nu e pe pozitii si pe drumul spre casa. Citesc, citesc.

Ajung la pagina 162, capitolul XIII Apare Maestrul si realizez ca doar acum incepe distractia, imi place cartea si sunt convinsa ca si piesa va fi un succes.

De-abia astept!

p.s. Ce carti imi mai recomandati?

Comments

Post a Comment