Suflet de copil

I-as fi luat acasa atat de tare mi-au placut micutii.
Ieri la Manastirea Orlat, in biserica, la Sfanta Slujba a Floriilor am fost impresionata de doi copilasi. Fetita de 8 ani isi mustra fratiorul "stai in genunchi", "nu mai casca", "fa-ti cruce"...si micutul cu ale lui gene negre si lungi asculta cuminte ce i se spunea.

Momentul cel mai emotionant pentru mine a fost acela cand micutul de numai 4 anisori (am aflat in prealabil de la surioara lui, fetita de 8 ani) a inceput sa recite in cor cu ceilalti participanti la slujba - Crezul.

Era doar de-o schioapa si el stia sa recite atat de frumos o rugaciune pe care multi dintre noi nu o stim sau ne amintim de ea cu greu.

Inocenta nu s-a nascut "la tara" ci in sufletul celui care o simte. O mare lectie am primit, eu, personal din partea acestui micut de doar 4 ani.



Enjoy the silence!


Comments